God Jul och Gott Nytt År

Så har vi kommit till julafton och tankarna går tillbaka till året som gått. Tänker på senaste kullen, där lilla Ester och My fått gå igenom en hel del. Just nu håller vi alla tummar och klor på att lilla My får komma hem från sjukhuset.
Tänker på alla råd jag gett till valpköparna. " Lär dem ligga i bur" - Lykke ligger i min säng varje natt. "Fjäska inte med maten, de äter när de blir hungriga" - Jag går numera med morronmålet i fickan och ger henne det som godis när vi promenerar, bara för att hon ska äta. Efter 7 hundar har jag ännu inte lärt mig att leva som jag lär.
Blir också så sur på alla som snyter sig i pappersnäsdukar och kastar utmed vägen. Det är jamijami för Lykke. Hon hinner säkert få i sig lite snor varje gång som hon dödar näsdukarna.
Ja, ja, jag älskar mina hundar, de är underbara alla tre. Magic tar fortfarande hand om lillasyster och betraktar henne som sin, på gott och ont och Wilda är fortfarande den lilla väna hund som hon alltid har varit.
Jag och Bosse önskar alla En riktigt God Jul och Ett Gott Nytt år.
Kram till alla.

Kommentarer
Postat av: Britta Gunnar My

God fortsättning ja våran My är nu hemma och mår bra vet ej vad det var som hände henne nya prover ska tas. Hon är så lugn och fin har börjat att löpa nu i helgen.Vi är så glada att hon inte reagerar på några nyårssmällar Ha det så bra och kramar från Leksand

2014-01-01 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0