Wilda 9 år

Så har vår lilla Wilda blivit 9 år. Tiden bara rinner i väg och jag kan knappast fatta att det är så länge sedan vi åkte för att hämta det lilla knytet.
Hon är pigg och glad, full av upptåg i skogen och hon visar lilla Lykke hur man ska göra för att komma långt ner bland rötter och mossa.
De två krullisarna håller alltid ihop i skogen, men här hemma är det Magic som visar hur man har dragkamp och leker med sakerna.
Lykke har lärt sig av Magic att plocka ur tvättmaskinen, men Magic har aldrig plockar ur tumlaren.
I går då jag hade nytumlade gardiner däri och stod och strök på den första, så började Lykke att dra och slita i den varma gardinen. Plötsligt var hon inne i tumlaren och det lilla huvudet stack ut. Jag skyndade mig efter kameran men då kom hon efter och sedan gick hon inte in mer.
Det hade blivit en jätterolig bild, hon var för söt.

Vi har annars haft mycket tråkigheter här. På 3 månader har 3 av våra allra bästa vänner gått bort, så den 13/2 skall vi återigen på begravning. Det är stora tomrum efter dem och de fattas oss verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0