Senaste kullen 1 år. Grattis!

Tänk vad tiden går. Tycker inte att det var längesedan jag blåste liv i lilla My, och värmde lille Mack i bh:n. Jag skrev i FB den 6/2 på deras födelsedag, men sen kom jag på att inte alla är med i FB.
Ja, det är en härlig kull. Vad jag har förstått har alla ett fantastiskt lynne och det är guld värt.
Hoppas att jag får träffa lilla Kiwi på Malmöutställningen, då jag skall ställa mitt lilla charmtroll. Lykke är i mina hälar hela dagarna. Då jag duschar ligger hon i badrummet och väntar och på natten myser vi i min säng.
Sedan vi fick Lykke så har Wilda knutit an till Bosse, så nu på kvällarna ligger Wilda i Bosses knä och Lykke i mitt och så ligger Magic på mina fötter på golvet. Vad vore livet utan hund?? Ja, golven hade varit renare och inte repiga, fast det sägs ju att det är bättre med lite skit i hörnen än ett rent he:vt.
Grattis, grattis alla 1:åringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0