Spårning

I går var vi i Kräbbleboda och spårade. Det var som alltid roligt att träffa gruppen. Jag skulle lägga ett långt spår i skogen till Magnus hund Seb och det blev långt.... Jag gick vilse. Magnus använde först sin visselpipa för att hitta mig, men jag kunde inte lokalisera åt vilket håll den hördes, så han fick till slut tag på mig via mob. telefonen.
Ja, ja, jag visste hur mitt lokalsinne var.... och nu vet alla andra det också.
Magic gick ett spår som Georg hade lagt (det var svårt, sa han) men inte för Magic. Hon är helt underbar. En fantastisk lördag

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Åh va kul att lilltjejen är så duktig i spårskogen, jag kan inte riktigt säga samma sak om Milou, men det är nog matte det är fel på, för jag ger honom nog inte tillräckligt med chanser att bevisa att han är jätteduktig. Jag vill att han ska gå mitt i kärnan men han vill flyga fram å åter, ibland passar det herrn att plocka upp pinnarna å bland inte men med lite mera träning så ska det nog gå...

Ha det så bra!!!

Kramar Linda med Milou.

2009-11-18 @ 16:35:26
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0