Mirakel-Loke

Lille Loke som kom till världen med mycket dramatik blev sjuk igår. Han kräktes en gång och sedan var han illmående hela eftermiddagen. Han varken åt eller drack så på kvällen var han riktigt matt och slö. Jag var beredd att åka till Helsingborg inatt men sedan tvingade jag i honom jummet vatten med dextropur, salt och bakpulver.
Han verkade piggare och kl 4 hörde jag honom och rusade upp. Då mötte han mig och så fick han A-fil.
I morse var han pigg igen och åt som vanligt och nu slåss han med sina systrar. Det är en tuff kille det, men inatt var jag helt förtvivlad.

Kommentarer
Postat av: Hanna M

Va tråkigt att han blir sjuk min lilla nallebjörn. Men han är vår lilla kämpe, verkligen en mirakelvovve:)

2009-09-14 @ 16:09:20
Postat av: Birgitta Andersson

Hej! Jo, det är hemskt oroligt när de bli dåliga de små liven, inte kan de tala om vad som är fel heller.Hoppas det fixar sig med den ende killen i flocken, han ser så jättego ut. Säket hade han tuggat i sig något magen inte ville veta av. Det finns en web-site sm heter Anicare, jag brukar alltid ha hemma ett dundermedel att peta i dem, det är en pasta med högt energiinnehåll som heter Nutrical, finns även som droppar.Hälsningar från Marthas blivande matte

2009-09-14 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0