Valparna har flyttat till sina nya hem!!!

Så har även den sista valpen lämnat vårt hem. Klumpen i halsen känns ännu och jag kan knappast tänka på dom utan en känsla av saknad.
Det har varit en omtumlande tid. Stundvis jättejobbigt, men spännande och oerhört roligt. Att få ha möjligheten att se hur dessa små hjälplösa varelser har blivit tuffa självständiga små krabater, kommer jag alltid att ha i tacksamt minne.
Jag är också tacksam att få ha träffat Er underbara nya valpägare. Det känns bra och rätt, och även om vissa av Er är förstagångsägare av hund, är jag övertygad att det kommer att gå bra. Så vill jag att Ni kommer ihåg att vi finns för Er. Det vi inte vet skall vi försöka att ta reda på.

Ett stort Lycka Till önskar jag Er Alla.

Kommentarer
Postat av: ebba

Hej, jag är en tjej på 13 år som skriver om min vardag. Kolla gärna in på min blogg och kommentera! ;)

2009-09-30 @ 15:04:39
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: giulia

jag skulle itne kunna sälja min hunds valpar :(

2009-09-30 @ 15:14:41
URL: http://disilvestro.blogg.se/
Postat av: ida

hoppas på att allt blir bra med dom små liven som blivit stora. :)

2009-10-04 @ 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0