Wildas valpar

Mina små änglar är nästan 5 veckor nu öch det är så fantastiskt att få följa deras utveckling dag efter dag. Visst, nu biter dom hårt men dom pussas väldigt gott, och valpdoften.........Dom har blivit för stora för gästrummet nu så dom har fått flytta ut i köket, där dom får större plats och där vi är med dom hela dagen.
I går fick dom vara ute en liten stund för första gången. Jag hade förväntat mig att dom skulle vara lite ängsliga, men icke. Wilda har fått en kull pigga, orädda och mycket sociala valpar. Dom luktade på gräset, tittade på en maskros, lekte med löv och hade roligt. Jag är så tacksam för att jag får uppleva detta.
På bilden är det Loke och Martha

Kommentarer
Postat av: Hanna M

Gud va stor han har blivit:) Det är alltid lika kul att se honom!

2009-09-01 @ 16:52:43
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Åh va söta de!!! Kul att de är så modiga å tuffa, för gräs är inte alltid att leka med!!!

Nån utställning med Magic snart???

Sofiero eller My dog(i januari) kanske???

Massa kramar Linda, Jojje och Milou.

2009-09-05 @ 21:01:17
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Anonym

Hej hela familjen,

jo,vi ska till Sofiero Magic och jag. Jag tror att hon är lite smalare nu. Sedan blir det snart en tävling i Lydnad men det blir ju dåligt med träning nu när jag har 9 hundar i huset,

Jättemånga Kramar från Mocki o Magic

2009-09-05 @ 21:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0