Nytt år, nya tag

Nu har Tjernobylbarnen åkt tillbaka till sitt elände i Urkaina efter en mysig nyårshelg. vi tänker på dom men kan inte göra mycket mer än så här.

Vi har också haft förmånen att passa Wildas lille valp Loke en vecka. Han var enda pojken och kom ut som nummer 7. Det har varit hur kul som helst, men jag kan inte förstå varför husse och matte endast tar 1 veckas semester. Han anpassade sig så fint och jag trodde nästan att han skulle vilja stanna hos oss. Tji fick jag, han inte ens tittade på oss innan han hoppade upp i bilen och åkte hem. Ja, tur var väl det.

Nu gäller det träning, träning, träning med Magic. Jag får fina tips av Fia och Marlene och det vore väl sjutton om vi inte skulle kunna klättra lite på Magics karriärstege i vår. Hoppas...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart ni kommer att klättra högre, ni är jätteduktiga. Hoppas vi syns snart och att våren skyndar sig för mika gillar inte att ligga med magen i snön.kram carolina och mika

2010-01-19 @ 21:05:21
Postat av: Anonym

Det var nog det bästa pensionatet som tänkas kan för Loke!! Vi återkommer gärna när behov uppstår;)Fösta veckan hemma efter semestern har varit lite seg...svårt att komma igång liksom!!Har dock tvingat upp både mig själv och Loke på tidig morgon- promenad för att hålla igång de goda vanorna! Kramar från Möllerströms i Vinslöv

2010-01-24 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0