Livet utanför mamma Wilda

Igår blev valparna avmaskade för första gången och det tyckte dom var riktigt vidrigt. Dom fick även sin första smakportion av köttfärs och det gick jättebra. Idag fick dom prova igen och allihop glufsade i sig med stort välbehag. Nu har alla valparna små springor till ögon. Mario tittar riktigt bra men Marcos ögon glimmar bara lite. Tänk att man redan älskar dom så mycket. Det kommer att bli svårt om 5 veckor men denna gången skall jag inte gråta, det har jag satt upp som mål. Vad vikten beträffar så ligger Pietro i topp på 1257. Därefter kommer Elena med 1160. På tredje plats hade vi Lara men hon har fått ge upp sin plats till Mario som nu ligger på 1062. Fyra ligger Marco med 1015 och sedan kommer Lara på 1005 och sist lille söte Carlo på endast 890. Honom skall jag ta lite bredvid dom andra och lägga till Wilda så dom får vara ifred och då kommer han säkert ikapp också.

Kommentarer
Postat av: catharina ulriksson

Jag förstår din separationsångest och tack för att du skriver så ofta och så fint...det känns som msn är lite delaktig i alla händelser och framsteg..och bilderna är kanon

2011-04-27 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0