På diarréfronten inget nytt..

Vi har haft en lugn natt och förmiddag. Bara någon enstaka mage som inte har stabiliserats ännu. Jag har klippt 108 klor, nu är det bara Magic och Wilda kvar. Wilda gömmer sig när saxen tas fram, men sedan står hon blickstilla och låter mig hållas. Magic hoppar upp på Wildas klippbord, men sedan är det slagsmål. Jag vinner alltid men är genomsvett när Magic är klar. Vi upptäckte att lille Mario får tan teckning. Det var inte tillåtet för något år sedan men nu står det i standarden. Jag blev så glad för jag har aldrig sett någon tantecknad tidigare och han kommer att bli ljuvlig. Lille Carlo får jag ha ögonen på i natt, för han är den ende som inte har nått 800gram ännu. Han vägde 237 vid födseln och igår vägde han 730. Storebror Pietro som vägde 305 vid födseln vägde igår 999 gram. Det är stor skillnad, men pappa var ju stor och Wilda är väldigt nätt. Han är lika pigg som dom andra fast ingen har någon chans mot ångvälten Pietro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0