Valparna 1 vecka

Så har en vecka gått och alla mina små änglar mår bra. Wilda är nöjd och sköter om alla så fint. Hon är nu konstant hungrig men hon tror fortfarande att hundmat är äckligt. Jag vet att hon behöver sin specialmat nu och i natt så tömde jag ut påsen med Olivers hundgodis och la dit Wildas mat. DÅ åt hon, när jag matade henne ur handen. Jag vet inte om hon bara är lite envis eller lite dum. Valparna växer så det knakar. Lara och Mario har fördubblat sin födelsevikt, det är bara lille Carlo som tar det lilla lugna med vikten. I morgon är det kanske hans tur att ha ökat mest. Det är fortfarande dom tre första i kullen som är störst.

Kommentarer
Postat av: Mats B

Hu, vad söta de är! Vi ser jättemycket fram emot att få träffa dem allihop!

2011-04-17 @ 11:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0