Wilda kör nog med sin matte

I natt 02.30 låg Wilda och hässjade, ungefär som när hon skulle föda. Jag var snabbt uppe och skulle släppa ut henne i trädgården. Men nej, hon ville ha mat. Hundmat?? tyckte matte. Nej, sa Wilda. Så vi hade lite tjejmys i köket och Wilda fick kokt lever med ris. Undrar när jag kan få i henne hundmat igen? Jag blandar med alla tänkbara läckerheter men hon tycker att det smakar skit. Penicillinet får jag dela i 4 bitar och rulla in i leverpastej. Ja, hon är smart, jag tycker också hundmaten luktar äckligt. Madgic tycker att det är trams. Det finns inget bättre tycker hon. Valparna växer ordentligt nu. Pietro som var störst vid födseln, han vägde då 305gr har ökat till 412gr. Lillskrutten Lara som vägde 223gr vid födseln har ökat till 323gr. Detta var i går. I natt hörde jag ett litet skall från en av valparna men kunde inte härleda vem som var först med att skälla. Tittade mig i spegeln i morse. Det har jag nog inte gjort riktigt sedan valparna föddes. Men konstigt, det var inte jag. Det var en mycket äldre kvinna som stod där. Skall man nu behöva åldras för att man får valpar????

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja du man åldras 5 år för var kull, konstigt nog hämtar man sej rätt så bra efter det...

Mys nu och njut när det går åt rätt håll!!



Kram Tina

2011-04-14 @ 12:43:32
URL: http://door-keepers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0