Äntligen sömn...

I går natt visste jag inte hur jag skulle orka. Guiness vaknade halv 3 på natten och vägrade att somna om. Han ylade högre och högre, så jag gick ut i köket och satte mig. Han la sig ner och jag försökte att smyga ut. LÖGN han tittade upp och grät igen. Ja, vad gör man. I stället för att sitta och hänga så började jag att göra rent i skåpet där vi har avfall, tvättade rent och gick ut med sopor. Därefter började jag med lådorna i köket. Ja, det behövdes, så tack Guiness. När kl var halv 6 väckte jag Bosse och bad honom byta av mig. Vi funderade på hur vi skulle fortsätta, så kunde vi inte ha det. I går kväll så tog vi bort den lilla hagen framför buren och lät Guiness vara lös i köket med Magic som sällskap. DÅ var det inga problem. Vi sov till kl 6 i morse. Underbart. Jag skall köra till Stockholm i morron bitti och hem igen på torsdag, så jag hoppas att Bosse klarar av den lille busen själv. Men Magic är helt underbar, hon lägger sig på sidan på köksgolvet och Guiness ligger på hennes hals och sover. Hur skall det gå för Magic när Guiness reser hem??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0