Glad Midsommar i efterskott.

Jag får tacka för alla midsommarhälsningar och foto som jag har fått. Det är sååå roligt att höra ifrån er nya valpägare och alla andra också förstås. Jag körde till Stockholm och hjälpte mellansonen att packa inför flytt till Skåne och så åkte vi hem tillsammans i torsdags kväll. Ja, väl hemma så upptäckte jag att Guinness ville tapetsera om i köket, så han hade börjat att riva ner tapeter på 3 ställen medan jag var borta. Så säger man väl: Fjäril flyg din väg..., men Guinness säger: Fjärilsbuske flyg din väg.. Han hade totalt slaktat min höstplanterade fjärilsbuske som jag tycker så mycket om. Jaa, det är tur att han är så söt, men han är dyr. Han skötte sig ganska fint under midsommarfirandet ändå tycker jag. Alla tycker att han är så gosig och söt.

Kommentarer
Postat av: Mats B

Tuggandet verkar ligga i släkten.. Men det går i vågor och som tur är är de ju så söta.. Midsommarfestens klara medelpunkt. Vi var lite oroliga att det skulle bli för stökigt med mycket barn, men Marco var hur cool som helst :-)

Fortsatt skön sommar till alla er på Baldersgatan och alla nya hundägare!

2011-06-26 @ 12:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0