Ibland är livet svårt..

Tände ett ljus idag på lilla Valerias plats vid köksbordet. Hon skulle ha fyllt 13 år idag, vilket vi hade planerat att fira när hon kom till Sverige. När frukosten var över så gaska jag upp mig och tog ut dom små guldklimparna som vi har kvar. Vi lekte i trädgården, försökte att klicka in dom vid inkallning och faktiskt så tror jag att Frasse nästan förstod vad jag menade. Då ringer telefonen och vi får ett meddelande om att Leras lillebror (8år) nu har avlidit av sina skador. Pappa och mamma har flyttats till Kiev och är troligen på sjukhus. Stackars människor, hur skall dom kunna gå vidare. Blir det ännu mera alkohol eller blir det en uppryckning????? Ja, så har vi barnens mormor och lille Dima som snart kommer till Sverige.....

Kommentarer
Postat av: catharina ulriksson

Usch va orättvist, man undrar vad meningen är med saker och ting emellanåt. Mycket tragiskt.

2011-06-13 @ 16:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0