Snälla!!!!!!!!!

Om någom av er som skulle hämta valp i helgen i stället har möjlighet att ordna så att ni hämtar på torsdag, så gör ni mig en STOR tjänst. Dom har nu blivit alldeles för stora för att vistas så många i köket. Det är fullständigt vidrigt att komma upp nu på morgonen. Alla de ca 25 tidningarna som jag la ut snyggt och prydligt på kvällen, ligger i strimlor och bland detta bajs i stora högar som dom springer i. Dom små pölarna som var lätta att torka upp är nu sjöar. Allt är blött, både golv och valpar. Det är nästan ohållbart. Jag förstår nu att andra kennelägare är stenhårda på att hämtning sker vid 8 veckor. Jag älskar dom fortfarande allihop, men det är sååå tufft att börja 5.30 och sedan inte kunna göra annat än att plocka, tvätta, tvätta. OM någon har möjlighet så ring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0