Träning med Magic!

Jag har gått igenom de olika träningsmomenten i skogen idag med Magic. Det är lägre spår som vi skall tävla i och vi har inte riktigt krypet färdigt. Vi skall prova om hon fortfarande är skottfast på måndag kväll. HOPPAS... Det är fyra skott på 5 minuter och dom skjuter bakom hundarna medan husse/matte står 50 m framför. Det är svårt för Magic har blivit lite skottberörd. Men jag har en underbar hund, hon vill verkligen göra som jag vill. Lilla Wilda skall få göra sitt sista spår innan valpningen på söndag (tror jag). Det är då 11 dagar kvar tills valparna kommer. Nu är hon så tjock så reflexselen knappast går om henne då vi skall gå ut på kvällen. Hon pratar mer än någonsin och tror att hon är den som bestämmer just nu. Visst har hon rätt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0