Lugnet börjar lägga sig.

Ja nu har jag tre valpar kvar och det går alldeles utmärkt att sköta om dem. Det kändes så sorgligt när Enya åkte men jag kan plötsligt ägna mig åt de som är kvar på ett helt annat sätt. Jag vill skicka ett stort Tack till söta familjen Lilja. Oj, vad Dima blev glad för fiskeutrustningen som ni gav honom. Han satt och höll lådan i knät och strålade som en sol. Något sådant har han aldrig ägt tidigare och har väl aldrig ens kunnat drömma om det. Allt han får är ju begagnade kläder, förutom då han kommer till oss för då brukar vi ta ett varv på stan. Men då är det kläder som gäller, så ni kan känna att ni har gjort något stort. Detsamma gäller Laras fina familj. Tack för att ni tänker på Dima. Jag har nu lärt de tre valparna att sitta på kommando och jag försöker släppa ut dem så fort de vaknar och har lekt. I går var det inte en enda kissfläck inne, men det var väl ren tur. Jag har koppeltränat Nelson och Spike och skall köra ett pass med Cloud idag hade jag tänkt. Magic har slutat att ge di, men hon leker väldigt mycket med dem och de har roligt tillsammans. Jag fick veta att det går bra med bröderna Andersson (Zac och Joke) det är också trygga gossar som nu upptäcker världen tillsammans. Varför jag inte har skrivit i min blogg på länge, beror på att åskan slog ut internetuppkopplingen och fortfarande så har vi inte någon fast telefon. Tur man har mobil. Jag höll på att glömma att Magic och Wilda tackar Enyas småmattar för de fina halsbandsmyckena som de fick. Magic valde det med röda stenar och Wilda ville ha det med diamanterna. De skickar en kram till tack.

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

Tack själva! Det är ju jätte roligt när något så litet, blir så uppskattat. Hoppas att Dima får användning för det!

Massor av kramar!

2012-06-06 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0