Så var vi bara tre...

Så har lilla Enya (Hope) äkt iväg med sin härliga familj. Oj, så roligt hon kommer att få det med dessa två härliga småmattar. Det blir nog spring i alla små ben skulle jag tro. Jag tyckte att jag hade tränat på att visa upp en solig fasad när mina andra 6 valpar har åkt, men idag var det tji. Då kom tårarna, fy vad dumt. Man vet ju hela tiden att denna dagen kommer, men ändå är det jobbigt. Jag vet att hon får det så bra och det måste jag vara glad över. Ja, ja nu är det bara 3 avsked kvar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina Mocki!

Jag och fina Zativah kommer gärna ner på ett besök efter midsommar!

2012-06-01 @ 20:37:03
Postat av: Anonym

Det ser vi fram emot..

2012-06-01 @ 20:41:43
Postat av: Lina Lilja

Tack snälla för er gästfrihet! Att du inte kunde hålla tillbaka tårarna är ju helt förståeligt när tom vi blev tårögda. Resan hem gick jätte bra. Fram till Halmstad var hon lite orolig med några pip emellanåt, men efter en kiss- och vatten-pause i Halmstad somnade hon gott i mitt knä. När sedan Jörgen hoppade in i sin bil i Göteborg, satt hon glatt i baksätet mellan tjejerna och lekte med en leksak sista biten. Nu har vi hunnit kolla huset, ätit kvällsmat och varit ute i trädgården en stund. så nu är det läggdax. Många godnatt kramar från Enya på Hälsö.

2012-06-01 @ 23:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0