Härliga dagar

Så roligt valparna har med varandra. Det är fullt ös hela dagarna. I dag har lilla Belizia fått prova på att "gå" i koppel och det gick ganska bra med lite lock och pock. I morron så skall Balzac få försöka.
Wilda skadade sin tass i torsdags och jag fick tid hos vetten i dag på eftermiddagen. Strax innan jag skulle åka med henne så gick hon plötsligt helt normalt så jag fick avbeställa tiden, vilket var tur för min lilla kicka.
Det är så roligt att alla valparna tycks finna sig väl tillrätta och redan har börjat sin träning. Ja, det är dessa veckorna som de tar till sig lärdom så det är bra att börja redan nu.
Jag har märkt att Balzac lystrar till stanna och han sätter sig ned då jag ber honom att stanna kvar innanför grinden i hagen. De är ju annars snabba ut, men det är inte alltid som det fungerar för mig att alltid ha dem runt benen, även om de är ute väldigt mycket nu i frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0