Så tyst det blev...

Så har vår siste charmige valp åkt iväg på sin 90-mil långa resa hem till Norge. Det blev väldigt lugnt i huset för han var en aktiv liten rackare.

Han kommer till en väldigt trevlig familj, så det känns tryggt även med den siste vallpen.
Nu får jag ta tag i Magics träning igen och även för Wilda så blir det nu till att börja spåra igen så att hennes lilla huvud fylls med annat än valpar. Hon har varit fantastisk med Zac. Det har lekts och fostrats om vart annat. Hon tröttnade då valparna var 6 veckor och då tog Magic över mammarollen, men då det var 3 valpar kvar så kom moderskänslorna åter och denna sista vackan så har hon verkligen varit en perfekt mamma.
Jag önskar alla ett Stort lycka till och glöm inte att vi finns för er. Tveka inte att ringa om ni har frågor. Det jag inte vet skall jag försöka att ta reda på.
Hoppas att vi får möjlighet att träffa de små igen. Om inte alla så några i alla fall. Vårt hem står öppet för er alla om ni vill göra visit hos oss.
Vi kommer att försöka ordna en valpträff till hösten och jag hoppas att de flesta kan vara med då.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hej!
Vi kommer mer än gärna med Belizia. Idag ska hon få bada och imorgon tänkte jag klippa henne runt ögonen och nacken. Några tips?
Hon är jätte duktig i koppel och kan sitta och ligga nu. Även duktig på inkallning. Något sämre på att säga till när hon vill ut de senaste dagarna. Svårt att beräkna när hon vill bajsa och kissa känns inte riktigt som hon följer något mönster. Jag skulle önska att hon kissade på beställning sk när man tar ut henne sent på kvällen i mörker;) Tänk nu har hon redan varit hos oss en vecka.
Trevlig helg till dig och Bosse

2013-04-19 @ 16:20:52
Postat av: Amanda

Hei Monica:)
Koselig å høre at det blir en normann til i søskenflokken:)
Jeg og Lykke har hatt vår første arbeidsuke etter at jeg hentet henne. Det har gått veldig fint! Hun sover det meste av dagen og ellers sjarmerer hun alle mine kollegaer og hotell gjester.

Men på ettermiddagene er det masse energi og full fart.
Lykke opplever og lærer noe nytt hver eneste dag.

Vi har kjempe lyst å prøve å få til en ny tur til Broby for å hilse på alle sammen!

God helg:)

2013-04-19 @ 21:56:59
Postat av: Mocki

Catharina- försök att få fram halsen. Klipp inte uppe på huvudet ännu, men under ögonen så att de syns. Kolla om du hittar bilder på ett bra huvud på nätet.
Hoppas att vi alla ska kunna ses i september.

2013-04-19 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0