Svårt att släcka ljuset.

Oj, klockan är 23.36 och jag har så svårt att slita mig ifrån mina bebbar. Nu är det riktigt roligt, de hör och det är full fart i valphagen. Den lilla Betina knatar på lika bra som de större och det är märkligt att det är så stor skillnad i vikt på de här krabaterna. De hör mig och de skäller, vad de nu skäller på, men de övar väl upp sina röster. Bodhi är ju kungen, han är störst och han lärde sig att gå först, men de andra kommer i kapp nu. Jag sover ju fortfarande inte så mycket, för Wilda vill ut på nätterna. Jag förstår det eftersom hon äter så mycket och när hon kommer på natten och trycker upp min morrontoffel i ansiktet så är det bara att ta på jackan och stövlarna och gå en liten promenad. Bosse har Magic och Frasse i sovrummet och jag "sover" fortfarande i valprummet. Nu säger jag Godnatt till de små och lilla Wilda och så fortsätter äventyret i morgon.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Men det är ju ändå mysiga bekymmer du har Mocki om du jämför sen sist Wilda var gravid... Att se dom här små underverken är som balsam för själen efter allt ni gått igenom...

Svar: Ja, Catharina jag bara njuter, även om jag går i ett töcken av trötthet.
Monica Johansson

2013-02-28 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0