My Dog

Så har Magics 3 valpar blivit ställda i Göteborg. Första dagen så blev alla tre Good och dag 2 så fick Spike very good och de båda flickorna Dream och Hope fick vitsordet good. Man kunde nor inte vänta sig mer då de precis nu är 9 månader och de ställdes bland de som var nästan fullvuxna. Alla tre fick däremot fina vitsord men lite kritik på att bakdelen var för hög eller bröstet lite platt ännu. De kommer att växa till sig och det är ju en stor erfarenhet att ställas på en sådan stor utställning. Joy blev sjuk så hon kunde inte resa upp och jag avstod med Ami pga att jag själv var lite krasslig. Vår prinsessa här hemma har börjat att äta igen. Ja inte sitt torrfoder utan på morron blev det en smörgås med leverpastej och till lunch fick jag åka och köpa bästa burkmaten som jag kunde hitta och den äter hon fint med sked. Jag lovar, hon äter bättre med sked än en tvåårs baby. Synd att jag inte lyckas att fånga henne på foto när hon gapar så fint och rensar skeden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0