Skilda sovrum

Så har maken och jag fått skilda sovrum. Nej, nej det har inte utbrutit krig, utan det är så att Wilda måste inskolas i barnkammaren och då ligger jag också där. Kruxet är att Wilda inte alls ligger i sin valplåda utan hon lägger sig på golvet. Hon kommer säkert ihåg att det inte alls är trevligt att ligga där, det framkallar säkert smärtsamma minnen, men vi får försöka igen.

I dag har vi besökt vår Vette i Älmhult för Wilda har fått ett bråck på magen. Det är från hennes långa sår som hon fick i somras. Jag var bekymrad, men han sa att hon bör klara av att föda normalt i alla fall. Han är min back up om vi behöver hjälp,

Nu är det 9 - 10 dgr kvar och man ser på bilden att Wilda är jättestor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0