Åter på banan...

Efter en förfärlig midsommar med kristallsjukan av värsta sort börjar jag nu komma i kapp igen. Trodde inte kunde bli så sjuk av något som egentligen inte är farligt. Jag trodde att jag flög ut i rymden, kräktes och fick svimningsanfall i samband med yrseln.

Nu är det nästan över och i tisdags åkte vi till Trosa fram och tillbaka för att titta på vår nya valp, lilla Lykke. Tyvärr vet jag ännu inte vilken det blir, men jag har en bild i huvudet av de två som det står emellan. Jag tog kort, la in dem i min Ipad, raderade kameran och kan inte visa dem i datorn. Det går inte att skicka från min Ipad till min blogg så jag får nu vänta med bilder på denna sidan. DUMT!
Däremot så finns det en bild i forumet "Vi som har Lagotto" De som ännu inte är med där kan ju gå in där och kika.

Kommentarer
Postat av: Gunlies Möller

Har några vänner som också har denna sjukdom, ska vara något hemskt när man får dessa anfall, men skönt du är ok nu. Spännande med en liten valp igen, när kan du hämta henne ?

Kram från Bunkeflostrand.
Mac är ute i trädgården och gräver upp gräsmattan.

2013-06-29 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0