Hämtat vår lilla Ami inför söndagens utställning-

+ I dag har vi spårat med våra hundar. Georg mötte upp med Ami och så la vi spår till alla tre. Magic var superduktig i dag. Hon missade 1 apport av 8 st på en 900 m lång sträcka med många vinklar. Ami tappade 2 apporter och Wilda var helt ointresserad av det hela. Vet inte var hon hade sina tankar i dag men vi kan ju inte vara på topp alla dagar. I morgon skall Zathiva komma hit och leka med sin syster Ami. De skall båda ställas ut i Hässleholm på söndag och jag hoppas att någon av dem finner nåd inför domaren. Ja, så börjar jag bli lite nervös. Det närmar sig snart då jag får veta om det blir någon liten lagottotik till mig. Tror att det blir på mors dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0