Mina änglar!!!!

Oj, jag hade glömt hur det är med nattvak. Tänk att jag vaknar vid varje pip och tror att jag måste rädda en valp som håller på att kvävas. Wilda är sen på att flytta sig så jag vågar inte lita på att det går bra. Sedan har Wilda slutat att dricka ur sin vattenskål utan hon talar tydligt om på natten att nu matte vill jag dricka, och då ger matte henne vatten när hon ligger i valplådan.
Vänta bara Wilda, det blir snart slut med det, men ännu så länge skämmer vi bort henne. Jag väntar nu bara på att valparna skall öppna ögonen, och då kommer nya bilder.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är alltid lika spännande att komma in här och se om du har uppdaterat. Det låter som Wilda lever livet. Jag längtar till de nya bilderna och tills vi får träffa Loke:) Här hemma planeras det för fullt. Mamma matar hundböcker och hundtidningar. hon har även köpt en hudbur och en badtunna. Vi längtar med andra ord. Ha det bra. Hanna:)

2009-08-08 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0