Åter träning..och VÄRLDSMÄSTARE.....

Jag har börjat med skotträning med Magic igen och det börjar att fungera. Hon ligger kvar alla 4 skotten och kan faktiskt koncentrera sig på lydnadsträning efteråt. Visserligen tycker hon att det är pest att gå in på planen, men hon gör det. Skall iväg i kväll igen. Däremellan tränar jag ukulele. Jag var i Helsingborg i lördags med 9 andra från Kristianastad och ställde upp i världsrekordförsöket. London hade rekordet med 851 st 2009, så det gällde att slå det. Vi var 1.547 st så nu är jag världsmästare. Det var mäktigt att så många spelade samtidigt. Dessuton fick vi 10 från Kristianstad starta det hela kl 4 med att spela i 20 min. Det var häftigt att spela inför nästan 3.000 åskådare. Nästan alla som sedan spelade ukulele hade ju någon anhörig med sig son stod utanför inhängnaden, så det blev många som tittade på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul och annorlunda!! ett stort Grattis är ju på sin plats!!!!!!

2011-08-26 @ 09:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0