Elena heter numera Smilla.

Idag har Elena skiftat namn. Hennes trevliga familj var helt överens om att det var en liten Smilla som dom hälsade på idag. Ja visst, det ser man ju. Klart att det är Smilla. Hon kommer också att komma till en jättefin familj och hon kommer att få det sååå bra. Valparna kommer nu rusande från buren när jag ropar maaaat och slår lite i det rostfria fatet. Idag, så kom vårt lilla yrväder Lara som skjuten ur en kanon och hon kunde inte bromsa, utan plötsligt så stod hon mitt i fatet med baktassarna i bakre skåran och framtassarna i geggan där fram. Då kom hon på att hon skulle kissa, men hon hann inte riktigt ut till tidningen så hon kissade i maten...Ny mat. Marco har kommit så långt att han slickar sina bröder och systrar rena på munnen, men matskålen kan han vara utan säger han. Pietro är jätteduktig, allt fungerar precis som det ska med honom. Han går i täten (ja, efter Lara) och han tar verkligen för sig, vilket märks på vikten. Brås han månne på sin matte??? Mario, Carlo och Smilla sköter sig också bra, men dom är lite mer väluppfostrade kan man säga. I morgon skall jag väga dom igen, då är dom 4 veckor. Husse kan ångra sig där han nu är i Ukraina. Han kommer inte att kunna känna igen dom när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: catharina ulriksson

Det är full rulle förstår jag!! :) det är en härlig känsla att få träffa sin valp för första gången. Ska bli intressant och se hur mycket dom ökat i vikt nu när dom äter "riktig" mat också..

2011-05-07 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0