10 valpar är mycket.....

När den här valpfabriken producerade 10 valpar, så trodde jag att vi skulle få huset fullt med valpar efter 8 veckor. Så fick vi återbud på 2 hanar och 1 tik och jag tänkte att detta kommer att bli tufft. Men idag så försvann 2 st hanar med 5 minuters mellanrum. Så nu har jag 1 tikvalp och 2 hanvalpar kvar och valparna är ju bara 9 dagar. Dom har så fantastiskt fina föräldrar så dom borde vara attraktiva. Både Balder och Magic är så sociala, barnvänliga, arbetsvilliga och vackra så det är faktiskt helt underbart att få följa dom här små underverken. Jag är så tacksam att jag har fått möjligheten att göra det.

Kommentarer
Postat av: Åsa Jacobsson

Hej!



Roligt att se mer bilder på de små och att de växer! Jag har varit i kontakt med dig i telefon för ett tag sen angående hundvalp. Jag önskar en merle hane och blev uppskriven på valp nr 6 i första hand. Men sen vet jag inte hur det blev om jag får boka honom? :-P Är utomlands nu men kommer tillbaka på måndag, annars kan jag nås på mejl innan dess.



Mvh Åsa

2012-04-11 @ 07:25:24
Postat av: Mocki

Hej Åsa,

Kan du skicka din e-postadr??

Hälsningar Monica

2012-04-11 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0