2 Veckor och nya vikter.

Ja, så har vi vägt och matat dom små. Jag provade nötfärs i små smakportioner och det tyckte alla var sååå gott. Även lilla Amber åt med viss tvekan. I natt har jag vid tre tillfällen lagt till Amber och Sky och plockat bort några av dom stora från Magic. Ja, det visade sig att dom små har faktiskt ökat i vikt så det har varit värt besväret. Jag får ha några fler sådana nätter så kanske att lilla Amber klarar sig. Hon är väldigt lugn och stilla jämfört med de andra så vi får se på vilket håll det går. Alla har inte öppnat ögonen så jag kunde inte ta ögonbilder på alla, men det kommer. Vissa är så duktiga, dom raglar ut på tidningen och uträttar sina behov, medan vissa gör sina behov rakt över nos eller kropp på något syskon. Ja,ja, sånt är livet, man får bara gilla läget.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att se hur dom utvecklats allihop. :-)

2012-04-15 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0