Inte lätt att ha många barn.

I natt har Magic haft det svårt med sömnen. Hon har flämtat hela natten precis som hon gjorde under förvärkarna och då och då har hon jämrat sig högt. Jag tempade henne men hon hade bara 39 i temp. Efter en liten morgonrunda fick hon fart på magen och jag tycker att hon är lugnare nu. Har vägt valparna alldeles nyss och vikten varierar mycket. 1:an Zac har ökat 87 gr sedan igår. Han väger nu 582 gr. Lille minste 4:an, en hane blue merle har ökat 37 gr sedan igår och väger nu 393 gr. Lilla Amber, den bruna tiken har bara ökat 27 gr på ett dygn, men hon är över 400 gr i allafall. Så det är väldigt olika hur dom tar för sig. Jag måste väga för att kunna hjälpa dom små fram till bra platser på restaurangen. Undrar när jag skall få sova, men det borde jag ha tänkt på tidigare.

Kommentarer
Postat av: Pia Åberg

Va fina småttingar ni fått, de ser ljuvliga ut, och i flera fina färger Det är Underbart att få ligga intill och bara lyssna till de små ljud från valpar. Lycka till med dem alla



Hälsningar Pia

2012-04-06 @ 18:25:19
URL: http://doglady.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0