Kloklippning

Så har jag klippt 100 st små klor. Jag tog frambenen idag och så får jag ta dom 80 klorna bak i morgon. Magic var helt röd på magen av don sylvassa små klorna, så det blir nog bättre nu. Det är stor skillnad på valparna dag för dag. Nu börjar dom att leka med varandra samtidigt som dom trillar omkull. Svansarna på vissa är visst längre än vad jag tyckte när dom föddes. Sky t.ex. har halvlång svans. Ja, vi får väl se vad det blir så småningom. Amber är mycket bättre och det blir säkert en fin liten tik av henne också. Så svårt det var att sticka med den stora otäcka sprutan medan Amber skrek i högan sky. Har ringt veterinären idag för att höra om vi måste fortsätta med tortyren på henne. Jag kommer att lägga ut fler bilder i helgen på dom små liven.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt att allt går på rätt håll nu!

Ska hålla utkik efter de nya bilderna, ska bli kul att se de små liven igen!

2012-04-20 @ 12:50:54
Postat av: Anonym

Vad skönt att höra att Amber börjar att komma ikapp! Bra att även de andra valparna växer på sig så klart! :)

2012-04-20 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0