Nästan 4 veckor.

Tiden går fort och valparna växer. Till och med lilla Amber ökar i vikt och visar att hon vill vara med.och leka. Jag kommer att behålla henne själv, det går inte att lämna någon som man har kämpat så hårt tillsammans med. Hon kommer att klara sig och så får man se vad det blir av henne. Alla valparna är så sociala och glada. De rusar nu mot mig när jag kommer in i rummet och det känns så gott. Att man kan älska så många så mycket. Jag säger som en god vän sa att man bygger ut hjärtat med extrarum. Två killar finns kvar som inte är placerade och det är väl inte konstigt när vi har en så stor kull. Det är antingen Cloud, Spike eller Zac. En av dessa tre kommer att bli vald i helgen när vi får valpintresserade på besök. Det är roligt och spännande att träffa blivande hussar och mattar för första gången och det känns så bra när det klaffar.

Kommentarer
Postat av: catharina

Va glad jag blir att du behåller Amber man känner så starkt för henne..jag till och med började fundera i banor om.... men nej vi har fullt upp redan med vår hoppeloppa...

2012-04-27 @ 15:47:07
Postat av: marlene

Har funderat på det där - efter jag följt ert kämpande... O självklart! ska hon va hos dej! All lycka!! kRam

2012-04-27 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0