Valpar i huset!

Så har Magic nedkommit med 8 st valpar än så länge. Hon var orolig hela dagen och i kväll satt hon nästan i mitt knä i soffan och flämtade. När hon så kräktes så flyttade vi in i "bankammaren" och ca kl 21 kom första valpen och den 8:de 02.15. Det blev 5 hanar och 3 tikar. 2 svarta hanar och 2 svarta tikar. 3 blue merle hanar och 1 brun tik. Alla är kraftiga och verkar pigga, ja dom är helt underbara. Vilken lycka att få vara med om ett sånt under som jag tycker att det är. Magic som fick valpar för första gången, tog genast hand om valparna, bet av navelsträngen och slickade dom torra. Hon är en sån fantastisk hund och jag är så tacksam att jag har henne och att hennes gener får gå vidare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vilken lycka du och Magic har bringat ikväll!

Tack så himla mycket Magic och Mocki <3

2012-04-01 @ 02:47:21
URL: http://hunrackarn.se
Postat av: Ann-Sofie

Så lycklig att dom äntligen kommit, hoppas ni alla i huset mår bra både mor, valpar, matte, husse och moster Wilda.

2012-04-01 @ 02:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0