Valparna 1 vecka

Så har en vecka gått utan någon katastrof varken med valparna eller fina Magic. I natt har jag faktiskt sovit flera timmar i sträck och det känns underbart. 3:an Amber och 4:an lille Sky som jag har hållit ett extra öga på hade båda förbättrat sin vikt till i går e.m. Amber har ökat sista dygnet med 38gr till 513gr. Sky har ökat sin vikt sista dygnet med 51gr till 559gr. Det är ändå inte mycket då man jämför med Zac som nu väger 755gr. Spike och Joke ligger också över 700 gr. Valplådan som jag tyckte var alldeles för stor måste utökas idag. Magic kan inte längre sträcka ut sig riktigt på grund av att valparna redan har blivit så stora. Helt otroligt vad det har hänt mycket på en vecka. Hoppas att jag snart kan visa bilder på de små när ögonen har öppnats. Ännu så länge har Magic klarat sina 10 trollungar utan att vi har stödmatat. Jag ger Magic så mycket mat hon vill ha och vill hon ha ett nattmål så får hon det och då tar vi en stunds tjejsnack i köket om ungar och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0