Valparna 2 veckor i dag.

Så har 2 veckor gått och de flesta valparna växer så det knakar. Jag har lite bekymmer med Amber som jag försöke att stödmata med dåligt resultat. Hon tycker inte om nappflaska, men hon har bara testat ett par gånger så det skall väl gå. Lille söte Sky kunde också öka lite mer och även där försöker jag att ge tillägg. Idag har Zac öppnat ett öga och jag kommer att lägga ut bilder på alla när ögonen är öppna. Vi har vägt valparna idag och Amber har på 3 dagar ökat endast 34gr medan Spike har ökat 215gr på samma tid. Dom andra ligger sedan däremellan. Såg precis att Dream har en liten glipa på ena ögat så det verkar som om det blir fotografering på alla valparna i morgon.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken duktig tjej!

2012-04-14 @ 12:23:52
Postat av: Pia Åberg

Oh så härligt att få se alla de framsteg de små valparna gör och höra deras små gnyende och välmåendeljud. Passa på och njut så länge de är någorlunda stilla, sen blir det full fart ......

Nu e de ju bara någon vecka till valpköparnas besök hos er så du har att stå i framöver. (jag hade nog inte klarat att sälja de underbara små varelserna)

Må så gott /Pia

2012-04-14 @ 22:50:48
URL: http://www.doglady.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0