En fin helg!

Återigen en fin helg. Lilla Ami ställdes både på lördagen och söndagen.
I lördags blev hon BIR, bäst i ras och även BIS, bäst in show valp. På söndagen blev hon BIR och BIG 4. Jag får nog va nöjd med det, även om hon inte travade så bra i gruppen. Jag tror att hon var trött på det hela och ville hem.
Lilla Joy som är sååå vacker ville inte heller trava i lördags. Varför då, tyckte hon . Får man inte leka i ringen??? Hon är så otroligt söt, så när hon lär sig att matte bestämmer även i en utställningsring så kommer hon att få massor av priser.
Så har Ami åkt hem till sin husse och nästa utställning blir nog i Växjö. Då hämtar jag hem min lilla tös igen.
Jag kommer att uppdatera min hemsida så att jag även får in lite fakta om Ami.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon är så himla fin! Inte konstigt att det gick så bra i helgen :-).
Massor med grattiskramar från Spike med familj.

2012-08-27 @ 11:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0