Så var det bara en kvar...

Återigen har hjärtat gått sönder en liten bit. Lille Dexter (vår Sky) har åkt iväg på sin långa hemresa. Han fick åka bil till Oslo och sedan flyg till Trondheim. Jag känner att jag har haft dem för länge för nu känns det som om jag lämnar ifrån mig min egen valp. Jag har lagt mycket tid på de två sista och det är underbara små valpar. Både Dexter och Cloud går så fint i koppel. Dexter är säker på sitt och stanna kvar och båda två är nästan rumsrena. Efter det att Dexter åkt iväg så skulle vi gå en runda i skogen med Cloud och våra egna hundar. Efter 500 m kom en häftig regnskur så vi fick vända hem igen. Cloud gick så fint i koppel som om han inte hade gjort något annat, men han var väldigt undrande över det häftiga regnet. Så har han klarat det också. Han hann i allafall vara lite lös i skogen och springa tillsammans med mamma och moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0