Så var vi bara två kvar.

Återigen har en liten stjärna lämnat Broby och han har flyttat till den trevliga familjen Rexö i Lund. De är väl förberedda och jag tror att jag lyckats med att lära den lille parveln lite hyfs. Han kan både sitt och ligg och knallar på bra i koppel i varje fall då jag är med. Det är ju så att de blir lite präglade på mig de här veckorna då de stannar längre, men alla är så sociala så det bör inte bli några stora problem. Ja, tårarna kom i dag också. Sjutton också att det ska vara så svårt, jag har ju haft lång tid på mig för att förbereda mig. Nu har vi två sötnosar kvar, lille Sky som jag måste lära mig att kalla Dexter och fine Cloud. Jag får träna ordentligt med dem för Dexter skall till Norge och då gäller det att visa vad svenskhundarna kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0