Sista veckan!!

Nu har jag och Magic flyttat in i det blivande babyrummet. Ingen av oss trivs riktigt men det är bara att gilla läget och att vänja sig. Jag vill att Magic skall känna sig trygg där innan valparna kommer och jag kommer ju att ligga bredvid i några veckor efter födseln också. Hon har börjat att bädda på varje plats som hon ligger på, även om det är bara golvet, och hon säger ifrån nu till Wilda om hon tycker att Wilda kommer för nära. Vår promenad idag var bara 30 min.och det gick i ganska sakta lunk. Undrar jag om hon väntar till tisdag, vi kanske skall sikta in oss på helgen som kommer nu. SPÄNNANDE!!!

Kommentarer
Postat av: Catharina Ulriksson

Spännande... Vi håller alla tummar vi har!!!

2012-03-29 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0