Så är vi bara sex.

Återigen har två valpar blivit badade, fönade och fått berättat för sig att de skall få flytta till sina nya fina hem. Det är min egen Amber som kommer till min hundtränare och som kommer att kallas Ami. Jag kunde inte ana att det skulle bli så svårt att skiljas från min lilla skruttunge och som jag har kämpat så hårt för att få stark och frisk. Nu är det som det är, ett löfte är ett löfte. När bilen rullat iväg med Ami så kom Dreams blivande matte, den gulliga Hanna. Dream kommer att heta Zathiva och hon blev stylad i rosa halsband och koppel. Båda valparna kommer att få det bra och jag känner mig trygg MEN jag har en stor klump i halsen. Bilder kommer snart, skall bara ladda min iPad .

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vi får leta upp utställningar att åka på så du får träffa Amber ofta. Kram

2012-05-29 @ 21:03:51
Postat av: Hanna

Ka håller med Ann-Sofie. Jag kommer ju även när jag behöver mer foder :-)

2012-05-29 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0