Så var vi bara åtta!

Så har de två först valparna åkt till sina nya hem och vi har skickat med en bit av våra hjärtan. Konstigt vad man måste stålsätta sig för att inte tårarna skall komma. Ändå är det plötsligt lättare att räkna till åtta mot tio. Idag har jag haft alla ute i trädgården nästan hela dagen. De har fått röja vilt, vi gör som vissa gör med barnbarnen, att uppfostran får komma i de nya hemmen. Idag har vi bara haft kul och just nu ligger alla och sover tungt i sin hage. Vissa har blivit bättre i magen, Dream bland annat och det är ju bra för hon reser hem i morgon. De blev säkert kalla i lördags kväll då de somnade på gräset. Ingen vill ju ligga i biabädden,den kan man ju kissa i. Så jag kurerar dem så gott jag kan och hoppas på att alla blir bra innan hemfärd. Det är fullt ös, högsta växel, så de verkar inte alls sjuka. Så är klockan snart sex och det är dax för mat. I kväll kommer ett gulligt par som köpt en Lagotto av Wildas första kull. De skall kela lite med dessa som är kvar nu. Hå hå, ja,ja i morgon blir åter en tuff dag...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Längtar så efter min lilla Dröm nu.

Så skönt att hon är lite bättre i magen!

Kram

2012-05-28 @ 18:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0