Se och lär.

I dag överraskade valparna mig. Först satte de igång en konsert kl 6.30. Ganska hyfsad tid, så jag gick upp och stannade i dörröppningen till deras rum. De disponerar nu hela gästrummet som är täckt med byggplast och tidningar. Jag möttes av en stank som från ett utedass och såg alla högar som var spridda överallt. Hur hinner de göra så mycket på en natt? Jag plockade då valp efter valp till inhägnaden i köket och så fick Magic komma in till de små där. Sanering i gästrummet! Det blev en hel säck. Ut med korgar,täcken och leksaker och så tvätta golvet med clorin. På med nya tidningar och så hade vi ett rent rum igen. Under tiden så lekte, slogs, bet och hoppade alla valparna utom Amber i den mindre hagen i köket. Amber låg i ett hörn och rev med munnen bit efter bit från en tidning. Plötsligt kommer 3 valpar skuttande mot henne, men tvärstannar några sekunder och stirrar på henne. Därefter går två av dem, Joy och Joke fram till Amber , lägger sig ner och gör precis likadant. Bosse och jag stirrade på varandra, va kan de verkligen lära genom att bara titta?????

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

Det är verkligen full rulle hemma hos er!

2012-05-12 @ 09:37:29
Postat av: Ann-Sofie

Nä men Amber då inte lära min oskyldiga Joy hyss. ;-)

2012-05-12 @ 19:25:35
Postat av: Hanna

Ojoj, här är det full fart!

2012-05-12 @ 22:17:16
Postat av: carin

Min vackra kloka Joke!så glad jag blir!snäll mot lilla Amber och leker tjejlek med henne.

2012-05-13 @ 11:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0