Snart 5 veckor

Jag har börjat att ge varje valp lite egentid med mamma Magic. De kan då kela, äta, leka och Magic kan fostra i fred för de andra. I dag var det Surprise som fich chansen med mamma och det är så kul att se. Jag la in några bilder på de två. Sedan har vi haft besök av två fina tjejer Hanna och Ann-Sofi, som kom för att träffa sina två utvalda Dream och Joy. Som de har lekt på gräset. Hoppetossan Hope gav sig inte utan hon fick också släppa loss på gräsmattan med sina systrar. Jag blir lika förvånad och glad varje gång jag träffar valpköparna, vilken kunskap och vilka förberedelser som de har.gjort inför hemkomsten av de små valparna. Ja, det känns tryggt. Nu har jag två söta pojkar kvar att placera, det är Zac och Cloud. Jag har lagt ut lite bilder på de två. Båda är superfina och oerhört sociala. Ja, alla valparna är kelna och sociala, men de är också väldigt trygga och framåt. Hoppas att jag kan finna lika fina hem åt dessa två som jag har till de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0