10 dagar.

Så har våra små nya familjemedlemmar blivit 10 dagar. Jag sitter just nu och studerar dem och det börjar bli lite skillnad nu. Nr 1, nr 7 och nr 9 är mest rörliga på det viset att de har börjat att använda bakbenen mera. De andra hasar fortfarande fram.
Vi har namngett dem nu och flickorna är ju 2, 4, 6, 7, och 9.
Pojkarna är då 1, 3, 5, och 8.
Jag såg precis att det var ett dåligt foto på ettan Bodhi, så det får jag ta om. Skall väga dem i kväll så då  skall jag försöka få till ett lite bättre på honom.
Tänk att man kan känna en sådan lyckokänsla bara genom att sitta och studera de små liven. De är alla små mirakel och det enda kruxet är att de är så lika. Skillnaderna kommer säkert så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0