65 dagar!

Nu har vi väntat i 65 dygn och ännu inga valpar. I går kväll hetsåt Wilda efter att ha matstrejkat länge. Fortfarande inga tecken på att valpar var att vänta. I natt kl 2.30 vaknade jag av att Wilda stönade och andades annorlunda. Jag låg och tittade på henne och så småningom somnade både hon och jag. Nu kl 9.45 har hon precis gått en runda runt kvarteret och är pigg förutom att hon inte äter alls, inte ens Frolic som hon har fått som godis den här sista tiden. Att inte äta sitt bästa godis som Frolic eller köttfärs kan ju tyda på att något är på gång. Jag väntar några timmar, men sedan ringer jag Åsmund (vetten) för att höra om vi kan vänta längre.

Kommentarer
Postat av: Pia S

Åh stackars Wilda vad det dröjer. Vi som trodde det var klart nu. Men det är bara att vänta och hoppas det går bra. Kramar till Wilda. Pia

2013-02-04 @ 10:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0