70 år

Så har jag firat min 70-årsdag med 60 personer i trädgården. Härlig fest då vi startade med en rockkonsert.
Dagen före Min dag så föddes en liten fölunge på min dotters gård. Blir jag mormorsmor då?? Det låter värre än 70 år.
I dag så sa dörrklockan ding dong och utanför stod lilla dalkullan My med husse och matte. Så roligt att få se henne, hon hade faktiskt en guldglänsande päls och en fantastisk form på kroppen.

På tisdag skall jag få träffa lilla Selma, vilket vi gläder oss åt. Då blir det till att fotogradera igen.
Det är så roligt när ni kommenterar på bloggen, det är bara jag som varit dålig på att skriva. Jag kommer att bättra mig nu.
Kul att lille Mac går på lydnad, det är en kavat kille som säkert har nytta av det. Det var också roligt att höra att mitt lilla hjärta Belizia var duktig på att stå fint på klippbord.
Hur har det annars gått med de 9 syskonen? Har de fattat det där med rumsrenhet eller tycker de att det är bättre med innetoa? Skriv gärna och berätta, de som är med på facebook kan ju också skriva på vår egen gruppsida wildmagic. Det är för dem som köpt Wildas valpar i dessa tre kullarna.
Veckan efter midsommar skall jag åka till Trosa och titta på min valp, om uppfödaren har bestämt vilken jag får. Hoppas det så att jag kan ta lite foto på henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kort.... 70???? Ah nej det tror jag inte på!!!!

2013-06-13 @ 17:46:45
Postat av: Mocki

Tack!

2013-06-14 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0