5 veckor

Jag hade tänkt att alla bebbarna skulle kunna stå fint och att ni skulle få se dem i upprätt ställning. Detta visade sig vara omöjligt och jag fick ta Magic till hjälp för att kunna ta några bilder alls.Hon är makalös, vet så väl att hon hjälper mig och valparna älskar henne. Dessutom älskar hon att fotograferas.
Alla växer fint, några magar var inte helt ok idag så jag får vara extra försiktig med Wildas mat nu. Hon har fortfarande en glupande aptit och det innebär att hon och jag får ta våra rundor i trakten vid 04 -05 på mornarna. Längtar efter att få sova.
Vår underbare veterinär ställer upp på skärtorsdagen och besiktigar valparna så att det går att hämta dem vid påsk och efter helgen.
Jag vågar inte tänka på hur det blir, men denna gången behåller jag själv en tik och det skall bli underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0