Ibland strular det...

Har försökt att lägga in bilder i ungefär en halv timma, men det fungerar inte. Vet inte vad det är för fel, men jag skall försöka igen senare.

Idag har jag klippt bort förfärliga tovor i Frasses ansikte. Den "aggeressive" hunden stod blickstilla, inte en tendens till morrning eller något negativt mot mig. Jag är ändå den som har sysslat minst med honom eftersom jag har haft fullt upp med bebbarna, men han är supersnäll. Det har väl tagit nästan 3 veckor innan han har blivit riktigt tillfreds här hemma och det kommer ju att bli likadant på nästa ställe. Men står man ut och låter det ta den tiden så har man en underbar kamrat.
Jag tog ett foto där han ligger och vilar på Magics rygg. De är sååå söta och jag undrar ofta: Vad har jag gjort för att få en sådan härlig hund som Magic. Hon har ett fel och det är att hon blir FÖR glad då det kommer besök . Det har resulterat i förstörda kläder och då blir man ju inte populär. Vet ej hur jag skall jobba bort det, men jag måste lösa det på något sätt.
Jag har ännu inte bestämt mig för egen valp. Det blir antingen Belizia eller Bailey. Bailey är den mest aktiva och Bernadine har nu lärt henne hur man hoppar över grinden och det går fort.
Nu skall bebbarna få mat och sedan i kväll gör jag ett nytt försök med att lägga in bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0